Vaša nova e trgovina

Je vaš cilj uspešna spletna ali e trgovina? Potem je čas, da danes naredite čim boljši poslovni načrt, kako se lotiti projekta, premislite o tem, kaj boste prodajali, si preračunate stroške in predvidite svoj zaslužek, predvsem pa se odločite, komu boste zaupali tehnično izvedbo izdelave vaše nove trgovine, saj brez tega ne bo šlo.

Prvi korak: KAJ prodajati?

Najprej morate premisliti, prodaji katerih izdelkov bo namenjena vaša e trgovina. Ne gre le za vrsto izdelkov, ampak morate natančno vedeti, za kakšne izdelke bo šlo ter kje in po kakšni ceni jih boste dobili.

Produkte lahko izdelate sami, lahko pa prodajate izdelke drugih izdelovalcev, ki jih kupite direktno pri njih v Sloveniji ali tujini oziroma preko distributerjev ali zastopnikov. Pri tem se boste morali ugotoviti:

  • kako sploh vstopiti v stik z njim
  • kako jih prepričati, da se jim sodelovanje z vami splača
  • kako se pogajati za ceno
  • kako si izračunati, da se vam prodaja njihovih izdelkov splača

Drugi korak: KAJ pravi zakonodaja?

Naslednji korak je razmislek o zakonodaji in pravnem okviru vašega poslovanja. Boste odprli s. p. ali kakšno drugo obliko podjetja? Boste poslovali iz Slovenije ali tujine? Bo vaša spletna trgovina samo slovenska ali globalna? Kakšni bodo vaši pogoji poslovanja, da bodo usklajeni z zakonodajo in bodo hkrati tako vas kot vaše stranke ščitili pred morebitnim odškodovanjem?

Treba je poznati tudi davčno zakonodajo, kako se obračuna vstopni in izstopni DDV in podobno oziroma morate za odgovore na vsa ta vprašanja poiskati dobrega računovodja, s katerim boste sodelovali in ki vam bo pomagal z nasveti glede poslovanja ter s svojim poznavanjem zakonodaje na tem področju.

Tretji korak: KJE najti stranke?

Še preden se lotite projekta spletna trgovina, je smiselno razmisliti, kako bodo vaše potencialne stranke sploh izvedele, da obstajate. Treba je razmisliti, kako se boste oglaševali in na katerih mestih. Smiselno je zato razmisliti o budgetu, ki ga imate za oglaševanje ter možnih načinih oglaševanja na spletu, med katere gotovo spada tudi SEO optimizacija ter Google Adwords.

Četrti korak: KAKO do spletne trgovine?

Ko enkrat naredite nek osnovni poslovni načrt, veste, kako boste svoje poslovanje uredili z zakonodajo, kaj boste prodajali in komu, je čas za načrtovanje spletne trgovine. Vaša naloga je, da premislite, kaj potrebujete in kako velika bo vaša spletna trgovina, vse ostalo pa se boste dogovorili na sestanku s tistim podjetjem, ki vam bo izdelalo trgovino.

Peti korak: Čas za ZAČETEK!

Ko enkrat spletno trgovino imate, pa je čas, da začnete s poslovanjem in prodajo, pri čemer potrebujete le kanček sreče in veliko vztrajnosti, da vam uspe prepričati kupce!

Similar Posts:

Related posts

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.